6 Edicions de les JEDII

I JEDII (Saragossa 2010)

En 2010, es van celebrar les primeres jornades, que van tenir per seu la Universitat de Saragossa i estaven promogudes pel CEDEII. Les altes expectatives posades en les mateixes van quedar ratificades per l’èxit aconseguit, ja que van servir com un punt de trobada entre els estudiants i una àmplia representació d’empreses del sector industrial. Açò va afavorir l’aparició d’una relació d’intercanvi fructífera per a ambdues parts, que s’ha vingut mantingut amb el pas del temps, però que ha de continuar i millorar any rere any.

II JEDII (Barcelona 2011)

L’any següent, la seu es trasllada a Barcelona, En aquesta ocasió, els representants de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) aconsegueixen donar un colp d’efecte en utilitzar les jornades com a plataforma per a donar a conèixer el que serà l’enginyeria del demà, una enginyeria en la qual els aspectes ecològics i mediambientals tindran un paper fonamental i decisiu. Per això, centren l’atenció sobre aquesta matèria en incloure en l’agenda de les Jornades nombroses xarrades i col·loquis conduïts per experts en aquests camps.

III JEDII (Madrid 2012)

En 2012, la seu es trasllada a Madrid i és la delegació de la Universitat Politècnica de Madrid (UPM) l’encarregada de continuar amb les Jornades. Per a aquesta ocasió, empreses i excel·lents conferenciants ofereixen als estudiants interessants xarrades que continuen amb la tònica general de les Jornades i afegeixen un espai dedicat a la representació estudiantil.

IV JEDII (Jaen 2013)

Amb unes Jornades ja consolidades, pren el relleu la Delegació d’Alumnes “Juaquín Garrido” de la Universitat de Jaen, seguint amb la tònica de les Jornades i centrant-les en el empreniment i el producte local. A més, organitzen un concurs entre delegacions per a la seua promoció. Les Jornades van prenent força.

V JEDII (Vigo 2014)

En aquesta última edició, l’encarregada d’organitzar-la va ser la Delegació d’Alumnes d’Industrials de la Universitat de Vigo. Aquesta ocasió, una sèrie de ponències i un workshop, a més de la ja tradicional visita a una empresa local, van conformar el programa de la cinquena edició de les JEDII.

.

De part de tota l’organització, esperem estar a l’altura de les Jornades i esperem que les gaudiu i aprengueu de totes les activitats programades.

Ens veïem a València!